dimarts, 30 de gener del 2007

El millor gol de la historia?

Per a mi és el millor gol que he vist en vida.
El Ronaldo actual,el millor jugador que tenia el Madriz, no és ni una sombra del que era:

Groucho Marx i la TV

La televisió ha fet meravelles per la meva cultura, cada vegada que algu l'engega, vaig a la bibiloteca i llegeixo un llibre

Groucho Marx

RPG de Jesus(WTF!!)

diumenge, 28 de gener del 2007

Mata niño chino a 443 pollos a gritos


Pekín, China.- Un niño de tan sólo cuatro años mató a 443 pollos en un pueblo de Jiangsu (provincia del este de China) usando únicamente su potente voz, informó el diario "Nanjing Morning Post".

Un tribunal local dictaminó que los gritos del niño habían sido los causantes de la misteriosa muerte de las aves, ocurrida el 24 de septiembre de 2006 en la comarca de Haian.

El padre del excepcional niño, que trabaja como butanero y se apellida Xu, ha sido obligado a pagar una indemnización de mil 800 yuanes (unos 230 dólares ó 180 euros) al dueño de los pollos muertos, llamado Wang.

Todo comenzó cuando el padre entró en una granja para hacer una entrega de bombonas, acompañado por su hijo, y un perro asustó al niño con sus ladridos.

El niño comenzó a proferir gritos de terror que, a su vez, asustaron a los pollos del gallinero cercano, donde las aves se pisotearon unas a otras y muchas de ellas murieron aplastadas.

El juzgado local determinó que el grito del niño fue el único "sonido anormal" que pudo causar el tumulto aviar, apoyado por declaraciones de testigos que confirmaron el fuerte llanto del pequeño y su cercanía a una ventana que daba al gallinero.

Los veterinarios, además, habían dictaminado que los pollos muertos no habían sufrido ninguna intoxicación, ni padecían gripe aviar o alguna otra enfermedad mortal.


Vist aquí

Temps moderns xD xD

divendres, 26 de gener del 2007

Justicia divina!

dijous, 25 de gener del 2007

Novetats en costellades rupestres

dimarts, 23 de gener del 2007

Transformer Ultra-Cristia

dilluns, 22 de gener del 2007

Mort d'un miliciant(de Lego®)


Més fotos aquí.

dimecres, 17 de gener del 2007

RPG a Russia

diumenge, 14 de gener del 2007

L'obscur passat del Dr. House



Hugh Laurie va remar la Oxford-Cambridge l'any 80. Dins el seu palmares cal destacar el campionat de Gran Bretanya en 2-JM l'any 77 i una 4arta posició aquell mateix any al campionat del mon junior.

divendres, 12 de gener del 2007

Edmund Blackadder

L'home hauria de lliutar per una sèria de coses fonamentals: el seu país, els seus principis, la seva família i els seus amics.... Personalment, jo lluitaria per una caixa plena de diners i molt porno francès.




Edmund Blackadder

dimarts, 9 de gener del 2007

Mira qui balla! Versió APM

Tots ho sospitavem: Rocky era un nacionalista català!

dilluns, 8 de gener del 2007

Dark Kitty o Hello Vader??

divendres, 5 de gener del 2007

Be a pointer my friend!

dilluns, 1 de gener del 2007

Bon any 2007!